1808_22 canım aynısı bende de oldu bende 8 haftalık diye gittim 6 haftalikti gelişmedigini ve kalp atışı olmadığının söyledi benim ağrılarım regl ağrısı gibi oldu ama benim kanamam 1 hafta öncesinden başlamıştı düşükten önce ağrı vardı ama düşükten sonra hiç ağrı olmadı düşük yapalı 3 gün oldu