Kızlar 6 haftalkkken bulntı baslado ama dayanılcak gibi değildi açlıktan artık bayılıyor serum yiyordum 8.hafta prilam başladım gece yatmadan 2 tane içtim cok sukur iyi geldi ama suan 11 haftalık oldum hala ıcıyorum eczacı sürekli içicegnz bi ilac degl bu dedi ama ıkı gundur içmiyorum yine eskisi gibi hiçbisey yiyememedm acaba uzun zaman bu ılacı kullanan oldu mu