_-7_- Haftadayım yatmadan 2 saat oncesıne kadar yemek yemiyorum ama ona rağmen gece yattığımda o acı eksi su ağzıma gelıyo ve genzımı yakıyor uykudan uyanıyorum burnumun içine kadar gıdıyor nasıl yatağın ıcıne oturduğumu bilmiyorum sız nasıl geçırdınız bu durumu gavıscon fayda etmiyor yada sızde oldu mu bu durum
Elelele _-7_- yatarken reflü yastıkları var ya da iki yastık kullanın ve sol tarafınıza yatın. Midenzin asit dengesi de bozulmuş olabilir. Bir de yatmadan önce hemen su içiyorsanız oda etkiler çok
TKumsall _-7_- renene diye bir şurup yazmıştı bana doktor mide içinmiş reflü olursa diye kontrolde doktorunuza sorun isterseniz bi
minikpanda0_ _-7_- gaviscon hamilelerde çok zararlıymış. benim de birkaç gündür midem yanıyor, az önce eczaneye gittim gaviscon almak için hamileler kullanabiliyor mu diye sordum tedbiren (hamile değilim) kesinlikle tavsiye etmiyoruz dedi eczacı