Mnk00 Arkadaşlar yarın sabah doğuma gidiyorum dualarınızı eksik etmeyin. Rabbim hepimizin kucağına bebeklerimizi sağlıcakla almayı nasip etsin
Wg12 Mnk00 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Hayırlı olsun 🙏☺️ Bende Sabırsızlanıyorum Gelmesi için artk Kavuşmaya az kaldı
esra34_ Mnk00 en hayırlı şekilde yavrunu kucağına alırsın inşallah sağlık huzur mutluluk la gelsin ☘️🥰
Kubra6694 b-bg 37 ve sonrasına erken doğum denilmiyormus bebisler gelişim olarak normal doğum seviyesine ulaşmış sayiliyormus
Kubra6694 Mnk00 37+4 um daha tık yok. Haftaya kontrolü bekliyorum. İnşallah sağ salim huzurla,.güzellikle bebeğinize kavusursunuz