beyazmelegim Masal7778 biraz pıhtılaşma var çok değil yatkınlık deniyor bu duruma bendede yatkınlık var aspirin ve oksapar vuruluyorum
nisoom01 Masal7778 canım benim testlerle karşılaşınca seninkiler güzel bi sıkıntı yok galiba çünkü bende pıhtılaşma var böyle değildi
Prenses27 Sonuçla ilgili bilgim yok ama hamilemisiniz acaba hamile olup baktırınca yüksek çıkıyo diye biliyorum
Masal7778 Prenses27 bunu hamile değilken yaptirmiştim anca çıktı şimdi oksapar kullanıyorum ama doktor sonuca göre dozunu arttirabilirim demişti
Nisannurr Kızlar bir şey soracam kimyasal gebelik yaşıyorum henüz kanamam başlamadı ama tahminimce 2-3 güne başlar kanama ve 30 ekimde pıhtılaşma testi yaptıracam adetliyken yaptırsam sorun olur mu