Fatma_98 jilet Venüs marka turuncu olanını kullanıyorum zaten kendiliğinden kayıyor hem de kesme vs olmuyor 4-5 günde gidiyor ben bakmadan da rahat alabiliyorum onunla kullanım öncesi içe değil sadece dışa tüy olan yerleri bebek şampuanı ile köpürtüyorum siz karşıya görebileceğiniz şekilde ayna da koyabilirsiniz daha kolay oluyor çok pratik annelere tavsiye ederim