Bbsozlm kızlar 2. gebeliğim 7 haftalık hamileyim göbeğim o kadar şişki içime çekemiyorum bildiğiniz hamilelik göbeği ama çok çok erken değil mi normal mi başına gelen var mı
Susenasu 6.haftadayım ben de bu haldeyim sanki 3-4 aylık hamile gibi karnım gaz var ve sürekli şiş çok rahatsız ediyor😞
Susenasu Bbsozlm benim ilk gebeliğim o yüzden hiç bilmiyorum bulantı falan duymuştum ama bu gaz çok betermiş🙄
umranyuksel Bol bol kimyon kullanın gaza çok iyi gelir yemeklerinizde yoğurtun içine suyla da karıştırarak tüketebilirsiniz
Mucizebabyy Ya bende hatta bu durumdan dolayı bir sohbet açmıştım 6 haftalık hamileyim 2. Hamileleğim karnım sankı 3 aylık gibi şişti hanı kilo da almadım gaz gibi sorun da yok anlamadım
Susenasu mommyr 10.haftaya girdim geceleri yatmadan 1 tane prilam içiyorum ondan mı bilmiyorum midemdeki gaz geçti sayılır daha iyiyim çok şükür şişkinliğim de epey azaldı