Nermin06 7 + 4 hamileyim bugün bütün gün ev işi yaptım herhangi bir sorunum yoktu ama şu an belim ağrıyor acaba bebeğe zarar mı verdim?
bebegimibekliyorum__ Nermin06 bende yapıyorum 6+1 im sadece kasıkta veya belde bi ağrı hissettiğin an uzan dinlen canım ben öyle yapıyorum bazen sinyal veriyor kasığım
Kara22 Nermin06 ev işi yapmakla bebeğe zarar verilmez ağır kaldırarak yukarı uzanilarak zararlı olur öyle normal sil süpür yemek bulaşık bisey yapmaz bebeğe
Zehra_gonul Ben hamileligım boyunca hep ıs yaptım egıldım kalktım gezdım allaha sukur bir sorun olmadı suan 32+2 yiz Allahım vermek ıstedıkten sonra her türlü verır korkmayın 🙏💖