Kubrayildirimm Arkadaşlar merhabalar ilk gebeliğim ve 7. Haftadan beri mide bulantım ve mide yanmam geçmiyor. Sabahları değil günün hergün ve her saati mide bulantısı yaşıyorum. Aranızda yaşayan var mı? Ve kasığım da bir ağrı var şişlik var
zelihayaman1 Kubrayildirimm ztn en yogun olan dönem 9-11 arasııı ben 30 yıl yaslandım diyebılırım suan 12 yim hala bulanıyor ama en azından şifdeti azaldı ymarım en kısa sürede gecer🙏🏻