ilayyydaaaa- Kızlar yarın sezeryanım var daha şimdiden sürekli ağlamak istiyorum.Duygusallıktan mı gerginlikten mi bilmiyorum daha şimdiden böyleysem ya yarın bütün gün ağlarsam ne olacak😢
turkan403 ilayyydaaaa- sağ salim kucağıniza alın inşallah 🤲 eved ya o duygu geçmiyo ben ikisinde de ağladım 🤦😂bu üç olucak bunda korkuyorum