Ftmnrutlu Kızlar 5 haftalık hamileyim ama doktora gidemedim daha. Yarın gideceğim ama bazıları bebeği veya keseyi görmek için erken 6.haftayı bekle diyorlar sizce beklemeli miyim. Bir de normal ultrasonda görünmezse alttan muayene olayım mı tehlikesi var mı
zeynepramo Ftmnrutlu bebeği zaten göremezsin kalp atışını duyamazsın ama en azından kesin olup olmadığını bilirsin yani keseyi görürsün herhangi bi kanama ya da başka bi durumda alttan bakarlar muayeneye yoksa bakmazlar korkma ve git
Alya05 Ftmnrutlu kese görünür. Bebek görünmez ama Allah korusun kese etrafında kanama alanı varsa ilaç başlar o yüzden gitmeniz gerekiyor
esra34_ Ftmnrutlu bende6+0 hamleyim 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum işimi garanti altına almak için
Ecila Merhaba; Bugün 5+1 de gittim ilk kez kesemiz göründü. Haftaya tekrar gidip bebeği göreceğiz inşallah. Benim içim içimi yedi en azından kesenin görünüp görünmeyeceğinden, cok şükür bugün göründü artık haftayı sabırsızlıkla bekleyeceğim 🥹