Kasıklarım acıyor gibi hissediyorum yürüdükçe acıyor ama öyle aşırı bir acıma hissi yok. Dün gecede karın ve kasık arasında bir yere aniden sancım oldu canımı yakmıştı sabah birşeyim yoktu sonradan oldu bu kasık acıması da bebek büyüdüğü için de olabilir mi ya da hareket ettikçe falan