Kızlar merhaba ben altı ay önce zorunlu kürtaj oldum gelişim geriliğinden bebeğin13 haftalık olması gerekirken 7+3 de gelişimi durmuştu o yüzden kürtaj oldum altı ay sonra kontrole gideyim dedim gittim ama doktorum rahim duvarın çok incelmiş dedi hormon testi istedi reglinin 2. Günü verdim herşey normal ama rahim duvarın ince adetinden itibaren 21 gün say 21. Gün tekrar gel bakalım dedi rahim duvarı neden incelir ince olursa ne olur bilgisi olan varda bilgilendirebilir mi acaba