Mucizemmm_ Kızlar selam 5+3 beta 3000 iken doktora gittim ama karınusg ile keseyi göremedik. Yarın 6+0 oluyorum kese görünür mü sizce? Dün beta 5000 çıktı
Merve_kucuk Mucizemmm_ Bu döllenmeyle alakalı. Kızım da değerim 2545 di bebeği ve keseyi görmüştük. Şimdi yine hamileyim gecikmenin 8.günü 1308 çıktı yarın doktora gideceğim 6+5 olacağım bakalım ne olacak.
Guzelanne56 Mucizemmm_ 3 bın ıken gorememıs ama aradan 2 gün bıle geçse değerin artar gözükür gıdıp görürsün yanı