Senamstf Kızlar 13 Ekim yumurtlama 14 Ekim çatlama oldu. Reglime 3 gün var. Dün sabah ilk idrarla test yaptım ama negatif çıktı. Erken mi yapmışım yoksa olsa çıkar mıydı 🥺
Bigsecret3 Senamstf Yani pek erken sayılmaz ama test yapacaksınız benim fikrim e 1 gün bile olsa adet gecikmesi beklemenizi öneririm 🥰
bebegimibekliyorum__ Senamstf inşallah vardır canım ama inan varsa genelde 5-6 gün önceden bile çıkıyor çok umutlanmanı istemem ama istisna olabilir belki geç döllenme falan
Tinkivinkidipsi Senamstf benim adetime 1 gün kala silik çizgi çıktı adetim 5 gün gecikti tekrar yaptım net 2 çizgi sabret 1 hafta
Senamstf Bigsecret3 bebegimibekliyorum__ adatuna Bugün çatlamanın 10. Günü o yüzden acaba belki umut var mıdır diye merak etmiştim 🥺 genelde 10 gün sonra belli olur diyorlardı ya 🥺 neyse artık önümüzdeki ay tekrar bir umut başlarız moral bozmak yok 🙏🏻🥰
Bigsecret3 Senamstf Ben 13. Gün yaptım negatif çıktı 14. Gün yaptım negatif yaptı sanırım 17. Gün yaptığımda pozitifi gördüm ama ben bu ay 2 yumurtlama gördüm 2.'cinin setinde tuttu sanırım
bebegimibekliyorum__ Senamstf çatlamayı bilmiyorum ama 14 gün geçmeli yumurtlama gününden ben 17. Gün öğrenmiştim adet günümde darısı sana olsun inşallah