Aysedgrlikrkmz Sizde de adet sancısı gibi ağrılaırnız var mı bir de bel ağrısı bende çok var da normal mi🙄🙄
Zeynebaqazde Bende cooook siddetliydi cok sancim oluyodu sanki suan adet olucakmisim gibi sukur azaldi sancilar ama oluyo