Seher5 39+3 sızıntı şekilde sıvı geliyor Mesela uzanıypm yürüyom bişey yok nasıl oturuyom bi anda ıslak lik hissediyorum ve baktığımda iç çamaşırım ıslak sizce bebeğin suyumu yoksa doğum belirtisi mi yardım lütfen. Tecrübeli annişler
Alyadnz33 Seher5 bı hastaneye gidin bendede öyle olmuştu ilk gebelikte beni ameliyata aldılar bebeğin suyu gidiyor Muş