Kızlar günlerdir sancım ve kasılmam var kasılmam bazen 1 dk bazen 4,5 dakika sürüyor pazartesi günü doktora gitmiştim nstde sancılarim kasılmalarım çıkmıştı 50-80-100-120lerdeydi hep ama doktor yoğunluktan dolayı fazla bakmadi ztn kasılmalar var diye gitmiştim ama dikkatle özenle bakmadı bile kağıta şuan da baya kötüyüm sancılarım kasılmalarım var mimar sinanda acilden girsem nst var mıdır ve ikinci gebeliğim sezeryanla doğum yaptım alttan muayene ederler mi ?