Momandgebe Kızlar yarın kontrolümüz var 36+5 teyiz sezaryen için gün vericek dr çok heyecanlı ve biraz da tedirginim
Sinemce1 Momandgebe rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben de sezaryen düşünüyorum inşallah pırt diye bir anda doğurur bir anda ayaklanırsınız 🤰💕🌺