Cismmpoyraz48Canım; benim de dünden beri oluyor acaba ne ki anlamadım bir de ağrım var leke geldiğinden beri belinden kasıklarına ve baya şiddetli ben de gitmedim hastahaneye kan gibi değilde leke olduğu için yarın 40 haftalık oluyoruz acaba doğum belirtisi olabilir mi ki?🤔