Merhaba kızlar yaklaşık 2 3 saattir ağrım var kasık ve bel bölgemde fakat aralıklı olarak değil düzenli olarak ağrıyor şiddeti de hissedilir ama dayanılmaz şekilde değil. Doğum sancısı olabilir mi bilemiyorum nasil anlayabilirim acabaa 2 kere de idrardan sonra hafif kahverengi bir akıntı geldi peçeteye normalmidir