__aRzUu__ Çiğlide sezeryanla doğum yapmış arkadaşlar varmı acaba çok merak ediyorum nasıl olacak cuma günü bende oluyorm devlet olunca insan haliyle daha tedirgin oluyor 😟 bilgisi olan bilgilendirirse sevinirm.)
Yade __aRzUu__ sezaryen bilmiyorum da benim iki arkadaşım normal doğum yaptı orada biri de haziranda yapacak
teda __aRzUu__ eşimin kuzeninin hanimi orda sezeryan ile dogum yapti cok memun kalmis odalari tek kisilik ve cok temizmis banada orayi önerdi insallah sizde memun kalirsiniz Rabbim sag saglim kucagniza almayii nasip etsin
Yade Hikoo allahım sabır versin çok yıpratma kendini hayırlısı buymuş tekrar denersiniz Allah’ım nasip eder inşallah 🙏🏻🙏🏻