Birtutambebek Kızlar 40 hafta olduk ama doğum için bir belirti yok hiç belirti yokken açılması olan var mı anlata bilir mi cumartesi tekrar hastaneye gidicem
NebahatU Birtutambebek ben de 40 haftadayım bugün gittim hiç belirti yok cumartesi tekrar gideceğim yazdığını okuyunca bu ben dedim 😂😂