Melosum34 Kızlar ne iss yarıyor nasıl besleniyor yenidogan bebek bu biberonla bana anlatır mısınız alayım mı acaba lazım olur mu
Adenmom_ Melosum34 şöyle ki bebiş meme kabul etmediğin de zor durumda kaldığınız da biberon ile değilde o kaşıkla sütünüzü veriyorsunuz çünkü biberona alışırsa memeyi tekrar tutmuyor bazı bebekler bunun önüne geçmek için kaşık biberon çok iyi oluyor tavsiye ederim
Aycaunalsimsek Melosum34 Sağdığınız sütü içine koyuyorsunuz. Adı üstünde kaşık biberon olduğu için ağız kısmı çok yumuşak silikon gibi ve kaşık şeklinde oluyor. Bebeğe herhangi bir zararı yok yani. Kaşıkla yemek yedirir gibi yavaş yavaş veriyorsunuz. Ben aldım. 32 haftalığım normal doğum düşünüyorum ama olası bir sezaryen doğum da anneyi bekleyene kadar mama verdikleri için bu biberonla vermelerini isteyeceğim, meme reddi olmaması adına🫶 biberon da aldım ama önceliğim kaşık biberon
gizemmege Melosum34 bende ilk doğumumda almıştım ama çok konforlu değil çünkü çok akıyor bebeğin her tarafı batıyordu. Onun yerine enjektörle yavaş yavaş vermiştim daha rahat olmuştu hemşirelerde öyle yapmıştı. İsterseniz bulunsun derseniz yine alırsınız. Bide ben sonrasında biberon+meme birlikte kullandım herhangi bir red yaşamadım her bebiş aynı olmuyor gözünüz korkmasın
myavocado Melosum34 ilk bir ay benim işime çok yaradı kaşık biberon, herkese mutlaka alın bulunsun siyirum o yüzden. Benim bebeğim memeyi tuttu ama sütüm yetersiz kaldığından mama takviyesi verdim, mamayı hep kaşık biberon ile verdim, meme reddi yaşamadık.
Adenmom_ Melosum34 tabi biraz zor oluyor akma da olabilir ama meme reddinden iyidir demişti bana hemşire ama ben sarılık çıkınca dayanamayıp biberon ile verdim şu an çile çekiyorum keşke kaşık biberon da direnseydim de mememi unutmasaydı 😕
iremd-1798 Melosum34 bende aldım bebeğim 3 aylık oldu hiç lazım olmadı çok şükür ama kenarda dursun ek gıdaya geçiş dönemi var sonuçta lazım olur. Banada alınması gereken bir ürün olarak geldi. Hemen kullanmasanızda umarım kullanmazsınız sadece sizi emer ileride ek gıda döneminde rahatlık olabilir ❤️
Teacherr Melosum34 ayy görünce yorum yapmak istedim benim komşum bebeği onunla yedirirken çocuğun nefesi gitti yoğunbakımlık oldu bence biberon da öcü değil ya
Melosum34 Teacherr çok duydum trenyolda karşıma çıktı bu kaşık tarzı biberon sormak istedim yoksa oğlumu ben klasik biberon ile besledim hep bu sefer de öyle yapmayı düşünüyordum dedim bunun büyüsü neymiş acaba 😃
Cemre44 Ben de en baştan beri kullanıyorum. Bebeğim memeyi kavrayamadı ilk hafta sağdıığım sütü verdik. Sonra sarılık olunca mama takviyesi için kullandım. Şu an az da olsa mama vereceğim bir ay kadar dedi doktor bir ay daha böyle devam. Evet kullanım başta zor ama sonra alışıyor bebekte sende. Ben doğumdan önce alıp koymuştum ne olur ne olmaz diye.