Kızlar ben bu konuda birkaç başlık açmıştım yeniden açtım kusura bakmayın sürekli aynı konuda geliyorum sizlere ama pozitif seylere ihtiyacim var günler su gibi akıp gidiyor 🥹 normalde ben özel hastane kontrollu gidiyorum bugün kontrolum vardı 2.200 oldugunu söyledi. Gectigimiz hafta 2 kiloydu 1 haftada 200 gr almış. Daha fazla alabilir miydi yoksa her hafta 200 gr olarak mi ilerliyorlar bilmiyorum ama. Salı günü de devlette görünmek istedim 2.400 demişti. Devletteki doktor “cihazdan cihaza degisir ama senin gittigin doktorun cihazi daha iyidir eminimki” demişti. Bugün de 2.200 dedi, boyu da 43 cm 🥹 gelişim geriligi devam ediyor ama gelişim durmamış dedi. Sağlıklı oldugu surece kilonun önemi yok dedi. 38 haftada gelmek istese 2.500 ulasır yada ulasamaz kesin bir sey diyemiyorum dedi. 37yi atlatmaya calisiyorum küvez vs herhangi bir sorun olmasın diye yada ben mi yanlis düsünuyorum bilmiyorum. Aranızda bu kilolarda veya düsük boy kilolarda dogum yapananiniz var mi? Ne durumdasiniz sag saglim aldiniz dimi kucaginiza 🥹♥️
Son bir soru: Bir baska guvendigim doktor bu aksam devlet hastanesinde nöbetciymis. Normalde o doktora asla randevu bulamiyorum ilçede yasadigim için randevu alma saatlerine yetisemiyorum. Mhrs’de de cıkmıyor randevu. Nöbetci oldugu için bu aksam Acilden giris alıp ona da görünsem bu kadar ultrasona maruz kalmak sorun olur mu acaba ? Cok mu kurcaliyorum bilmiyorum ki 🥹 dedigim devletteki doktora giden arkadaslarim o doktor kac kilo dediyse o kiloda doğdu gerçekten. Belki bana da bir umut 2.400-2.500 der diye işte napayim.. gerçi bu haftalarda 2.500 olanlar bile cok az diyor biz daha oraya ulasamamisken napicam bilmiyorum yemem içmem cok düzenli. Süt yogurt ceviz badem yumurta bol bol muz. Daha napayim ki