susam_18 çok geçmiş olsun aynı kaderi paylaşıyoruz canım serklajim var ve 30. Haftadan beri kasılmalarım var şuanda 36 hafta oldum 2 kere hastanede yattım serum verildi suandada 4 saate 1 nidicard , 8 saatte 1 adalat kullanıyorum ve kasılma sancilari baskiliyoruz sen hangi ilaçları ne sıklıkta kullaniyosun