Mihruss Nişanım iki gün önce gelmişti canım. Nişanımın geldiği gün bile nst 20 lerde dümdüzdü. İki gün sonra akşam başladı sancılarım. Gece boyunca çektim, hep duzensizdi. Bir türlü düzene girmedi ve süresi kısalmadı. Gece bir iki kez dayanamayacagim sancım oldu. Sabah gitmeye karar verdim. Hastaneye geldiğimde saat 11 di. Çok şükür o sancılar güzel bir açılma sağlamış, yatişim verildi. Sancılarım düzensiz ve yetersiz olduğu için suni verdi doktorum. 1-1.5 saat sanırım aldım suniyi. İnşaAllah senin sancilarinda başlar, doğumun başlar ve sağlıcakla normal doğumla kucağına alirisın yavrunu. Nişanım gelmedn inceki gün baya yormuştum kendimi. Ağir kaldirmiştim. Yerleri silmiştim. Tek bir oda için ama baya uğraşmistim.