Arkadaşlar selam. 35 haftalık hamileyim. Bebeğim 3 hafta önden gidiyor suyu da fazla. Bugün çamaşırım sızıntı gibi ıslandı ama akıntı mı bu başka bişey mi anlayamadım foşur foşur bi su değil sızıntı gibi şimdi çamaşırımı değiştirdim evde yürüyorum yine olacak mı diye doktoruma haber vermem gerekir mi