Selam kızlar 8+4’teyim ben de. 6. Haftada başladı bulantılarım. Tüm gün midem bulanıyor istifra etmiyorum çok ama bulantı hissi hep var ve yiyeceklerden tiksiniyorum iştahım kapandı. bi anda da acıkma yaşıyorum arada :( bebeğimiz için katlanmak zorundayız inşallah hemen geçer. Bu arada yataktan kalkmadan çubuk kraker, galeta tarzı şeyler yiyin aç karnına su içmeyin. Prilam kullanıyorum ben de.