eslemcagla Selam kızlar izmir şehir hastanesinde doğum yapan var mı odalar kaç kişilik sezeryan olcam kac gün yatırıyolar ilgi alaka nasıl🙏
aysecelik8835 İlgi çok iyi. Bence özel hastane gibi. Sezaryani 2 gün yatırıyorlar ama istersen erken çıkartıyorlar. Odalar tek kişilik. Benim doktorum Yaşam Kemal Akpak hocaydı çok memnun kalmıştım.
Sareeikra Evet bende sağlıkçıyım ama benim hastanem çok iyi değil iki kızımı karataşta yaptım şimdi 3. Gebeliğim şehir hastanesine gidicem nasipse bakalım herkes çok iyi diyor 🤔