PrenSsAnnesi Haftadayım ikili taramada herşey temiz dörtlü taramada bebekte sırt açıklığı çıktı dr um öyle birşey olsaydı buzamana kadar ultrasonda gözükürdü hatalı sonuç dedi detaylıya girecem başına böyle birşey gelen varmı nolur yardım edin psikolojim çok bozuk😩😩
NaimeYilmaz PrenSsAnnesi Doktorun zaten gerekli acıklamayı yapmıs inşallahta yanlıs cıkıcaktır sonuc. 🙏
MuratZeynepDiner PrenSsAnnesi takmayın zaten 2li temiz cıkmısa 4lü gereksiz olmus cok fazla yanılma payı var açıklıl olsaydı ultrasonda mutlaka fark edilirdi içiniz rahat olsun
EsinFatihDogan PrenSsAnnesi Ablamın kızına da aynı şeyi demişlerdi başka bir yerde yaptırdı öyle birşey demediler ve sağlıklı doğdu çok şükür. Ben bazı hastanelerin sırf para için böyle şeyler dediğini düşünüyorum artık.
EsinFatihDogan PrenSsAnnesi Evet girdi bir sorun yok dediler, öyle de oldu. İçinizi ferah tutun. Hepimiz bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼