mefekiv Devket hastanelerinde sıra yok çok zor ilk kadın doğuma gidip kayıt açtırman lazım bende bu ayın 19 una zor aldım sehir hastanesinde yok şevket yılmaza aldım mecbur sira yoktu maalesef