Leylaaa_46 Çok şükür serüvenin sonunda geldik haftaya miniğimize kavuşacağız inşallah. Suyumda azalma vardı yüreğim bu zamana kadar hop hop ediyordu hep dua ettim çok şükür bu günü gördük . Bebislerimiz sağlıkla gelsinler 🌸🌸
Dog-mom Leylaaa_46 Benimde 31 Ekimm 😊 haftaya bu zamanlar kucağımda olacağını düşündükçe heyecandan yerimde duramıyorum 🥹 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı 🙏😊
Dog-mom Evet hazırız, ama hala bişey eksik mi unuttum mu diye dönüp dönüp bakıyorum 😄 sizin hazıır mı ?