Hanımlar ben de dayanamıyodum sinir blokajını önerdiler nöroloji bölümüne gittim iğne yaptı enseden, alından, yanlardan biraz daha iyiyim kendi doktoruma da danıştım yaptırabilirsin dedi bebeğe zararı yokmuş nöroloji doktoruna bi gidin derim kendi doktorunuza da sorun