Merhaba kızlar bugün kafama takılan önemli bir soru sormak istiyorum.ben normal doğum yapmak istiyorum doktorum da yaklaşır 1 aydır bebeğin başının büyük olduğunu eğer büyümeye devam ederse normal doğumu zorlayacağını söylüyor her hafta büyüme devam etti normal bir durummuş fakat normal doğumu zorlaşmış Salı günü tekrar büyümüş dedi haftaya çatı muamelesi var eğer yine büyüdüyse sezeyan olucak dedi ve ayın 8 yani 38. Haftada alırız dedi ben biraz üzüldüm tabiki sağlıkla doğsun ama madem böyle bir durum var o zaman 38. Haftada alınması zorunlu mu 40. Haftaya kadr beklenebilir bebeğin başka bir sorunu görünmüyor bu arada bu durum normal doğum için riskli sezeyan için değil yardımınız lazım kızlar başına böyle birşey gelen var mı