Welve Hanımlar dün gebelik testi yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. Zaten hissediyordum. 6 yaşında kızım , 2,5 yaşında bir oğlum var. Çok endişeliyim hepsine nasıl yeticem ailem uzakta. Kafamda deli sorular, biraz enerjiye ihtiyacım var.