Hamile olduğunuzu öğrendiğinizde kayıtlı olduğunuz sağlık ocağına giderek gebelik izlenimi için kayıt açtırıyorsunuz. Onlar toplamda 4 kez sizi kontrole çağırıyorlar. Ben 9. haftamdayım, bir hafta önce sağlık ocağına giderek kayıt açtırdım. Bir sonraki kontrol için Ocak ayına gün verdiler, tetanozu da o zaman yapacaklarını söylediler