Kizlar 36+5 haftalik hamileyim sali gunu aksam kabak tatlisi yedim dun sabahta karin agrisi sikayetiyle uyandim ishal olmusum oglene dogru agrim ve ishalim gecti aksam 7 gibi karin agrim tekrar basladi belimde agriyordu acile gittim nst cekildi sanci cikmadi acilmama bakildi acilmamda yoktu yarin poliklinige git kendi doktorun gorsun dediler acil serviste agri kesici yapamayiz dediler gece boyu inlemisim esim soyledi ki agrimda cok fazlaydi sabah oldu agrilarim gecmisti 2:30 gibi tekrar basladi karin agrim hastaneyi aradim doktorum ordaysa gelmek istiyorum diye gittim doktora kapidan acile git onlar nst falan ceksin diye beni kapidan gonderdi soka girdim sancim yok acile gidiyorum kendi doktorun gorsun diyor kendi doktoruma gidiyorum acil gorsun diyor saka eve geldim sinirimden hic bir yere gitmiyecem diyerek karin agrima bi cozum bulamadim ne yapabilirim kizlar akil verin basima gelen varmi?