staRmama Kızlar bebeğim aynaya bakınca çok mutlu oluyor gülümsüyor kahkaha atıyor 5 aylık ama başka bebeklere bu şekilde tepki vermiyor gülümsemeden sadece bakıyor sizin de böyle mi acaba sebebi ne egoist mi olacak ki büyüyünce 😂 (ironi)
huysuz__ staRmama benimki 2 aylık aynayı çok seviyo, gülüp duruyo 😅 ayna ile bol bol vakit geçirmeleri iyi bir şeymiş ,ama eskiler korkar zararlı derler😁