
Kızlar bir şey sormak istiyorum öncelikle bu ay takibimi yaptım fakat iki gün evimde olmadığım için ve test alacak bir yer bulamadığım için 23 ve 22 ekim’de ovülasyon testi yapamadım bugün tekrardan test yaptigimda Biraz koyu geldi bu şekilde yaşayan var mı göğüslerimde hassasiyet karnımda sanki adet olacakmışım gibi ağrı var adet gününden bir gün önce veya iki gün önce yumurtlama gören var mı