İlk kez alttan muayene olduğumda devlet hastanesinde kadın bir doktor du ve o bende bir travma oldu çok kötüydü yani hiçte ilgilenmemişti devlet olduğu için mi kadın da mı sıkıntı var dı bilmiyorum. Daha sonra ben özel kliniğe erkek doktora gittim yanındaki asistan hemşire de kendi doktorum da çok anlayışlı saygılıydı örtü veya etek veriyorlar giymek rahat etmek için. Yani demem o ki erkek kadın fark etmez bende çekiniyordum ama emin ol erkekler daha anlayışlı. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah, Allah isteyen herkesin kucağını doldursun 🥰