halimeaydinnn [silindi] ayyy insalh insalh ya benimde bi oglum var kizim olsun istiyirum ama icimde hep erkek cocuk olcak hissi var . Saglikli olsunlar insalh
cigdemg5 [silindi] birsen hanim cevremdeki herkezin erkek benim ise kızim olacak ama herseyin hayirlisı olsu rabbim hayirli ve saglikli evlat verdin insallah
[silindi] halimeaydinnn bi kizim bi oğlum var ama yinede kiz istiyorum... tek kiz olduğumdan onun zorluğunu biliyorum...hakkimizda hayirlisi olsun