ilooo daha önce içerde bi kanama oluşmuş ve dışarı kahverengi şekilde çıkıyor beklemiş kan olduğu için. Benim de 7. Haftamın ilk günü olmuştu. Ertesi gün randevum vardı zaten ve doktorla paylaştım. Ultrasonda sıkıntı yoktu. İlk 3 ay 4 kadından birinde oluyormuş. Önlem için proluton iğne ve sabah akşam progestan fitil verdi. Sürekli fitil koyduğum için içerdeki kahverengi akıntının düzenli akamadığını düşünüyorum bu yüzden 8-9 gün azar azar gelmeye devam etmişti. Şuan 15. Haftamdayım çok şükür artık yok. Haftanız ileri olduğu için bence bir doktora sorun derim. 2. Trimester da kahverengi akıntı plasenta yerleşimi ile ilgili olabilir belki.