duyguu11 Kara22 yanlışlıkla soludum gebeliğimi bilmeden öncede 2-3 kere kullanmıştım bir şey olur mu ya
duyguu11 minikmucizem20 çevrenizde de kullanan var mı peki kimseye de söylemedim gebeliğimi rahatlamak istiyorum çok korkuyorum
minikmucizem20 duyguu11 var çok korkuyorsanız balkona falan yada yürüyüşe çıkın yoğurt yiyin ya da ben 34 haftalığım hep kullandım makineye koydum bulaşık makinesine falan bişey olmadı bugüne kadar