Merhabalar,
Ben 2023 mart ayında embriyonun kalbi durduğu için 6.haftada kürtaj oldum,
sonrasında hiç korunmamaya rağmen 2024 haziranda anca gebelik elde edebildim, o da kimyasal oldu maalesef ki.
Hazirandan beri yine gebelik elde edemedim, eşim de bende testleri verdir bi sıkıntımız yok. Klomen/femara falan da denedim, ovulasyon testi her ay kullanıyorum zten. Fahri kadın doğum doktoru oldum bu süreçte 🥲
Doktorumla görüşüp aşılama istemem mantıklı mı? Yani bakınca gebelik elde edebiliyosun ama devam ettiremiyosun demişti son muayenede doktorum. Ama yoruldum çok, ben 32 eşim 38 yaşında/ bugün 3.yıldönümümüz.. sizce aşılama konusunu düşünmeli miyiz?