Gamzelibebek Progestan ve proluton kullanıyordum ilaç bitince yazdırmaya kadın Doğuma gittik. acildeki doktor yaZmak istemedi sebep olarak bebek eğer erkekse kadınsı hormonları tetikliyor dedi kanaman olmadığı sürece kullanmanı önermem diye tembih ederek yaZdı. ben şok oldum kimse daha önce böyle bi durumdan bahsetmemişti aslını bilen var mı
bulutunannesi33 Gamzelibebek ucuncu oglm gelıyo ucundede 16hafta kullandm ne alakayms oyle sey olsa koca koca profşar hocalar yzarmı
Gamzelibebek bulutunannesi33 şok oldum bilmiyorum kadın Doğum uzmanıydı kendisi de açıkça söyledi bunu bilemiyorum