Cigdem-123 Doğum sancısı nasıl anlaşılır 37 haftalık olduk ama doktor bir hafta önden gidiyor dedi ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyor tecrübelerinizi yazar mısıniz
Semanurr0 Cigdem-123 Düzenli bir şekilde geldiğinde anlarsin örnek veriyorum 1 saat arayla gelir sonrasında 40 dk bu aralık 1 dakikaya kadar düşer sancı sıklaştikca da daha da artar sancı geldiğinde not al saati kaç dakika olduğunu düzenli bir şekilde gelmeye başlıyorsa hayırlı olur 😂
Semanurr0 Cigdem-123 Birde evet adet sancısı gibi oluyor ama biraz daha siddetlisi diyebilirim bazılarının beline bazılarının da kaşığınds daha yoğun hisseder her türlü anlarsın yani canım düzenli olması öncelik ama 🌸