Ben daha yeni uçak ile seyahat ettim 28 haftalık hamileydim doktora gözüktüünüzde size verdiği kağıtta 28 haftalık hamiledir uçuş için herhangi bir sakıncası yoktur yazıyor ve imzalıyor dönüşümde de 30 haftalık hamileydim aynı şekilde doktor 30 haftalık hamile olduğumu ve uçuşta herhangi bir sakınca olmadığını belirten bir kağıt imzaladı Xray cihazlarından kesinlikle geçmeyin bebek için çok tehlikeli izin kağıdınızı göstererek el ile aranarak geçebilirsiniz valizinizi verirken muhakkak kağıdınızı gösterin çünkü fark etmeye biliyorlar benim giderken fark etmemişlerdi hamile olduğumu ben kağıdımı gösterdim çünkü uçakta hamile olduğunu bilmeleri gerekiyor acil bir durum olduğunda müdahale edebilmeleri için onun dışında e-Nabız vs girmeye hakları yok zaten bakmıyorlardı