Kızlar bir kaç haftadır hamile olduğumu öğrendim son adet tarihime göre uygulama 8 haftalık gösteriyor ama bende be mide bulantısı ne birşey var aksine iştahım açık arada kasık agrısı dişinda bir sıkıntım yok biraz koku hasasiyet im var ama yani sanki hiç hamile değilmişim gibi hisediyorum acaba normal mi aranızda böyle yaşayan var mı ?