merhaba, ben de hamileyim ve cildim baya hassaslaştı. Şöyle yapıyorum, size de tavsiye ederim belki. Öncelikle kimyasal şeylerden uzak durmaya çalışıyorum, mesela aloe vera jeli falan süper nemlendiriyo. Hindistancevizi yağı da kullanıyorum, hem doğal hemde cildimi yumuşacık yapıyo. Bi de güneş kremi kullanmayı unutmayın, ben organik olanlardan tercih ediyorum. Bol su içmek de baya fark ettiriyo, cilt hemen daha canlı görünüyo. Kimyasal ürünlerden uzak durun bence, hem bebek için de daha iyi.